2014. július 13., vasárnap

~ 3. évad ~ 2. ~ Az utolsó nap ~

Sziasztok! Úgy döntöttem elkezdem az új évadot - ahogy ez az előző bejegyzésnél is látszik - , viszont nem biztos, hogy be is fejezem. Mindegy jó olvasást
Jeff karjaiban értem be a suliba, hiszen még mindig nem tett le, de ezt nem is bántam, hiszen már 12 éves korom óta bele vagyok zúgva a srácba. Ő 17 éves míg én csak 15, de ez nem akadály.
-Tegyél le mennem kell tanulni - kezdtem el ütögetni a kezét, de persze csak felröhögött, eszébe sem volt, hogy végre újra a földre rakjon.
-Te? Tanulni? - ráncolta a szemöldökét, mire Sarah is nevetni kezdett, csak én szenvedtem fent, hiszen kezdte nyomni a bordája a hasam.
-Kemény a bordád - mérgelődtem, mire végre letett, és egy puszit nyomott a homlokomra. Lusta volt lejjebb hajolni. Mondjuk 30 centi volt közöttünk, én 165 centis, ő pedig 195.
-Nem csak a bordám kemény - célozgatott, én pedig a vállába bokszoltam. - Mi van? Ez bók. Valamilyen szinten - magyarázta, még akkor is, mikor csengettek. - Jó tanulást Vick.
-Neked is - nevettem, mikor már eltűnt. - Miért szeretnek úgy hívni a srácok, mintha egy kutya ugatna? - kérdeztem Sarah-tól, miközben futva közeledtünk a termünk felé. - Már bent van a tanár - jegyeztem meg, miután elhajoltam az ajtótól.
Sarah nyitotta ki az ajtót, és be is ment.
-Bocsánat a késésért tanárnő - mondtam, mikor becsuktam magam után a fát, és a helyemre siettem, Sarah mellé. Ő már ült.
-Még az utolsó nap is elkésnek az órámról? - kapta fel a vizet a tanár, akinek másfél év alatt még mindig nem jegyeztem meg a nevét. - Vegyék elő a könyveiket, tanulunk - mondta, mire mindketten fájdalmasan felsóhajtottunk.
A könyvvel együtt egy lapot is elővettem, hogy levelezni tudjunk.
V.: Milyen volt az éjszaka? ;)
S.: Tökéletes. Andy isten ;)
V.: Bővebben? :D
S.: Hogy érted? Lefeküdtünk, és Andy király volt. Na és ti? Voltatok már úgy együtt?
V.: Még nem. De imádom Jeff-et. Főleg hogy képes várni... Bármeddig...
S.: Andy is tudott volna.
V.: Hazakísérjelek suli után, hogy összepakolj a szünetre? De Jeff is jön, és hozzá is át kell ugrani elrakni pár cuccot. Andy meg csak később jön.
-Megtudhatnám miért nem rám figyelnek? - kapta ki Sarah kezéből a lapot, mire mindketten összeszorítottunk a szemünket, hogy ne is lássuk. - Ó! Mivel ez nem lyukasóra, ezért jogomban áll felolvasni az osztálynak. Biztosan érdekli őket.
A tanár képes volt tényleg felolvasni, az osztály pedig szakadt a röhögéstől. Megtudta mindenki, hogy Sarah és Andy már voltak együtt, és, hogy Jeff igazából nem egy bunkó faszkalap. Már akivel.
Egész nap padra hajtott fejjel ültünk, a fülhallgatónkkal a fülünkben, hiszen nem akartuk, hogy mindenki minket basztasson. Üzentünk Jeff-nek is, aki már mindenről tudott, hiszen az óra után már egyből ordítoztak.
-Gyertek csajok - húzott fel a székemről Jeff, aki mindenkire szikrázó szemekkel nézett, akik felénk indultak volna. - Ez azért durva, de nyugi, a szünet végére le fog csengeni. Nem érdekli ez annyira őket, meg amúgy is. Félnek tőlem.
-Még az a szerencsénk - néztem Sarah-ra, aki lehajtott fejjel baktatott mellettünk. Őt még úgy is basztatták, hogy a fülhallgató a fülében volt. Andy sem volt suliban, mert nem akart késni.
-Figyu Jeff, hazakísérem Sarah-t, hogy elpakoljon. Te is, és majd utána megyünk érted. Várj meg otthon.
-Jó. Derítsd jobb kedvre - biccentett a mellettem sétáló barátnőmre.
-Meglesz - vigyorodok el. - Szia - nyomtam egy puszit a szájára, ő pedig lefordult balra, hogy gyorsabban hazaérjen.
-Sarah, figyelj. Ahogy Jeff is mondta, ezt a szünet végére el fogják felejteni. Nem olyan érdekes számukra. Ez volt a legszebb éjszakád, ne hagyd, hogy elrontsák.
-Igazad van - bólintott. - De ha valaki idegesít, akkor Andy leüti.
-Jeff meg segít neki - kacsintottam, és már nevetve igyekeztünk a lányhoz, aki nálunk fogja tölteni a karácsonyt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése