2014. március 2., vasárnap

~ 2.évad ~ 34. ~ Baj van! ~

-Lehet,hogy terhes vagy.-halkította le a hangját a basszista.
-Mi?!-háborodtam fel.-Én nem!-ez volt az utolsó mondatom,és kiikszeltem az ablakot.
Eltettem a laptopomat,és mivel bántott,hogy így ráförmedtem Pete-re,aki csak jót akart,és csak feltételezte.Elszomorodtam,és legördült pár könnycsepp az arcomon,majd álomba sírtam magam.
***
Billie Joe keltett fel,azét,mert nemsokára leszállunk,és nem kéne már aludnom.Engem keltett először,a többieket a segítségemmel szándékozta,de amikor felálltam,hogy felrázzak mást is,Billie megállt velem szemben,és halkan felém fordult.
-Figyelj Nicole...
-Figyelek...
-Mostanában elég furcsa vagy.Hangulatingadozások,többet eszel,mint mi és ez nagy szó,úgy láttam egyik reggel hánytál is...
-Igen,és?-kérdeztem már-már idegesen.
-Nem lehet,hogy terhes vagy?-mondta szinte suttogva.
-Miért hiszi ezt mindenki?!-kaptam fel a vizet.-Elegem van belőletek...
-Ki mondta még?-ráncolta a szemöldökét.
-Pete.-válaszoltam,és hátat fordítottam neki,hogy felkeltsem a többi hülyét,de BJ megállított azzal,hogy a vállamra támaszkodott.
-Azért,ha hazaérünk csinálj egy tesztet.-motyogta,és ráugrott a még alvó Trére.Aki persze közel volt ahhoz,hogy leüsse,csak nem találta el szegényt.Én nevetve figyeltem a két hülyét,akik egymást ütötték (műbunyó),csak aztán Tré véletlenül rágurította az énekest Joey-ra,aki persze rögtön fejbe vágta mindkettőt.Az apját,és a keresztapját.Milyen kis kedves,nem?
Na mindegy.
Az idősebbik Armstrong fiú vállba bokszolta Mike-ot,hogy keljen fel,az öccsét,meg egyetlen mozdulattal lerántotta a székről.Armstrong-ok és kedvesség.Néha két külön világ.Általában pedig ők maguk jelképezik a kedvességet.
De ez így van rendjén.
Miközben ők ütötték egymást (Billlie vs. Tré vs. Mike és Jake vs. Joey) én elmentem,hogy felkeltsem David-et, Brittney-t, Adie-t, és a két kicsit is.Persze azért Ryan-t,és Brix-et hagytam utoljára,akik rögtön az apjukhoz szaladtak.Ő éppen rájuk figyelt,mikor Tré oldalba bökte,és mivel eléggé csikis,így hátradőlt.Csakhogy nem a puha székbe,hanem BJ fejébe verte be a fejét.Áú.
~
Mikor leszálltunk a gépről,már külön is váltunk,úgyhogy egy jó hosszú búcsú után indultunk David-hez.
Messzebb lakik,mint Billie Joe,de még Berkeley-ben.A legszélén.Na nem baj,bármikor meglátogathatjuk akármelyik hülyét,ha ahhoz van kedvünk éppen.
De most nem volt.
David körbevezetett a házban,ha már egyszer oda készülök költözni.Két emelet volt,alul a nappali,a konyha és az étkező,ja és egy vendégszoba,felül 3 hálószoba volt.Gyönyörű volt minden.Az egyik kisebb szoba zöld,a másik piros volt.A legnagyobb pedig fekete-fehér,nagyon jó elosztásban.És akkor még a gitárokat,és a hátsó udvart nem is láttam.
De először a gitárokhoz vezetett,és persze volt dob is.
Az első gitár amit megláttam...egy teljesen átlátszó volt,ami kurva jól nézett ki.Milyen klipben is van átlátszó gitár?Ja igen.The Grenma - Enyém az utolsó szó...
Na szóval ilyen.Kurva jól néz ki...Mármint a gitár.Jó,a klip sem rossz,a zene meg király...Mindegy.
Kiemeltem a többi közül,és az egyik pengetőt (Green Day-es) és a nyakamba akasztottam,majd gondoltam egyet és az Enyém az utolsó szót kezdtem el játszani.Ha már ugyanolyan gitár,legyen ugyanaz a szám is.Odaléptem az egyik mikrofon elé,és énekelni kezdtem,egy kicsit vékonyabb hanggal,vagy hogyan mondják,szóval próbáltam utánozni az eredeti számot.
Mikor vége lett,David elismerően biccentett,majd odajött és átkarolt.
-Mi volt ez?-érdeklődött.
-The Grenma-Enyém az utolsó szó.-feleltem.-Abban is pont ilyen gitár van Csonginál.Igen állat.
-Miért pont ezt vetted el?-nézett rám,egy picit talán féltékenyen.
-Mert ez tetszett meg.-vontam meg a vállam,egy picit begurultam,mert azért nem kell mindig rosszra gondolni!
-Mutatsz egy számot,amit ők játszanak?-kérdezte,mivel (gondolom) észrevette rajtam,hogy picit ideges vagyok.
-Persze!-mosolyodtam el,és előkotortam a zsebemből a telefonomat,hogy meg tudjam mutatni neki legalább az egyik számukat.
Most éppen a Mindenki mellett döntöttem,mert úgyis úgy éreztem,hogy mindenki bekaphatja...Na mindegy.És az a kislány benne nagyon cuki...Csongi unokahúga.
-Nem rossz.-vigyorgott.-Kivételesen olyan zenét is meghallgatok,amiből egy szót sem értek.
-Tankcsapda?-néztem rá.
-Mi van vele?
-Tessék.
Benyomtam az egyik számukat (Félre a tréfát) és halkan énekelni kezdtem.Imádom ezt a számot,de mondjuk a többit is.Mindegyik nagyon jó,és már koncerten is voltam,még Londonban.Mert olyan híresek,hogy körbejárták Európát.
-Ez nagyon jó!-bólogatott.
-Az legnagyobb ma zenélő magyar banda,Londonban is koncerteztek,meg körbejárták egész Európát.
~
Másnap reggel eszembe jutott az,amit Billie-nek ígértem.Hogy elvégzem a terhességi tesztet,hátha tényleg terhes vagyok.De kétlem.
David még aludt,én pedig csendben elkészültem,felvettem a pulcsim,beleléptem a cipőmbe,és a pénztárcámmal együtt kimentem az ajtón.Megkerestem a legközelebbi gyógyszertárat,vettem egy terhességi tesztet,és amilyen gyorsan csak tudtam hazamentem.
Elvégeztem a tesztet,de nem mertem megnézni,mert féltem,hogy mi lesz az eredmény.
Fél órája ültem a fal mellett,mikor David bekopogott,hogy bejöhet-e,de én nem válaszoltam,csak ültem.
-Nicole!-kiáltotta aggódva.-Bent vagy?
Nem válaszoltam,inkább a kezembe vettem a tesztet.
-Jól vagy?-ordította most már.
Pozitív...
Felpattantam a földről,és kinyitottam az ajtót,majd zokogva a átöleltem.Megszólalni sem tudtam,ő pedig nem értett semmit,csak megnyugodott,hogy nincs semmi bajom.Vagyis nem csináltam semmi hülyeséget.
-Mi a baj?-nézett rám.
-Te...te...terhes vagyok...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése