2014. március 4., kedd

~ 2.évad ~ Epilógus ~

Sziasztok! :D Mint látjátok itt van az epilógus. :D Elég zsúfolt rész lett,és nem is jó.Na mindegy is,jó olvasást :D
By: BJ72
*8 és fél hónap múlva*
Már elég régóta voltam terhes,és higgyétek el,nem a világ legkellemesebb dolga.Főleg úgy,hogy az egyik legjobb barátom nem is tud róla.Főleg úgy,hogy lehet,hogy ő a kislány apja...Ja,igen kislány lesz már a neve is megvan.
Victoria Parker.
Nekem nagyon tetszik,de ki,hogy van vele.Egyébként a keresztapja Pete lesz,annyit könyörgött,én meg meguntam már,szóval beleegyeztem...Egyébként én először Patrick-re gondoltam,de amikor Pete meghallotta,hogy kérdezem,nem engedte Patrick-nek,hogy válaszoljon,hanem könyörögni kezdett...
David viszont nem sejtett semmit arról,hogy lehet (hangsúlyozom LEHET) nem ő a gyerek apja.Nem tudom mire gondolna,de nem is akarom megtudni.
Mindegy is.
Viszont Csonginak már ideje tudnia,hogy terhes vagyok,mert azért megérdemli.Nem fogom hagyni,hogy megint annyi ideig ne beszéljünk egy kis félreértés miatt.Amúgy a nyaklánc mióta eljöttünk folyton a nyakamban lógott,sosem vettem le.Nem is szándékoztam,de mindegy.
Gyorsan bekapcsoltam a gépem,és végigfuttattam a szemem a Skype listán.Csongi neve mellett zöld cucc volt,szóval egy kicsit idegesen,de videóhívást kezdeményeztem.
Leraktam magam elé a gépet,és vártam,hogy elfogadja,majd amikor bejött a képe,és meglátott engem elkerekedett a szeme.
-Szia.-mosolyogtam zavartan.
-Szia...Te...Mi történt veled?-kérdezte furcsán,bár ez csak egy költői kérdés volt.
-Terhes vagyok...-motyogtam lesütött szemmel.-8 hónapja.
-És ezt miért csak most mondod?-húzta össze a szemét.
-Féltem,hogy mit fogsz reagálni.Most már összeszedtem magam.Egyébként kislány lesz,és Pete a keresztapja.Victoria Parker lesz a neve,és július 2.-ra van kiírva.Olyan furcsa lenne,ha pár héttel később születne...Mondjuk 16.-án...
-Na ja.Elcsórná a szülinapomat.-nevetett fel az énekes.-Nem tehetitek ezt velem.-mondta,mire én is felröhögtem.
-Akkor így járnál.Biztos másnak is van olyankor szülinapja,sőt úgy is,hogy abban az évben született.Ő nem csórja el?
-Olyanról nem tudok.Ameddig nem tudom,hogy ki addig nem csórja el.-felelte,és kihúzta magát.Ő és a logika...
-Gratulálok ember.-vigyorogtam rá.
-Köszönöm,van miért.
Még fél óráig beszéltünk,de aztán a srácnak mennie kellett,úgyhogy felléptem netre,és megnéztem a facebook-omat,instagram-omat,meg ezeket.
*július 16.*
*David szemszöge*
Korán reggel indult meg Nicole-nál a szülés,ami nagyon megijesztett,de amint tudtam,már indítottam is a kocsit,és indultunk a kórházba.
Amikor odaértünk az orvos már jött is,szóval vihettem is be.Remegő kezekkel támogattam a lányt,aki eléggé ideges volt,de meg is tudom érteni.
~
Nagyon megkönnyebbültem,amikor megszületett a kislány,azaz Vicky bár rám még nem nézett,akkor sem,amikor a kezemben fogtam,de mindegy.
*Egy hónappal később*
Annyira furcsa nekem ez az egész.Az,hogy lett egy lányom,és Nicole nem nagyon hagy egyedül vele.Mármint nem nagyon engedi,hogy megnézzem,de ez most normális?Ennyire védi vagy csak...Meg furcsán viselkedik,amikor megfogom.
-Lemegyek a boltba.-szólt,és a kezében tartva Vicky-t,elindult az ajtó felé.
-Nicole,hagyd itt Vicky-t.Tudok vigyázni rá.-mondtam,mire visszafordult,és elgondolkozott.Feszengve indult el felém,és a kezembe adta a kicsit,majd kisietett az ajtón.
Törökülésben leültem a földre,a kislány pedig érdeklődve nézett engem.
Pici zöld szemeivel figyelt,szőkésbarna haja az égnek állt,de elől a szemébe lógott.Egy picit elfordította a fejét,és a szeme máris szürkének hatott.
A családban senkinek nincs ilyen szeme,sőt elég ritka is.De valahonnan ismerős.Nagyon ismerős...
Nem baj.
~
*Nicole szemszöge*
David el akarja vinni apasági tesztre Vicky-t...De nem akarok,menni...Nem jó ötlet egyáltalán szerintem,hiszen ki más lenne az apja,mint David?
Ezzel nyugtattam magam.
Korán reggel indultunk,mert David nem tudott várni,és mert ilyenkorra kaptunk időpontot is.Már most félek...
Megcsináltak mindent,majd az orvos mondta,hogy várjunk kint az ajtó előtt.Idegesen szorítottam magamhoz Vicky-t,aki ez miatt lehet,hogy nem épen fog hazajönni.
-Megvannak az eredmények.-jött ki az orvos,mire ijedten felkaptam a fejem.
-Igen,és?-kérdeztem.
-A kislány apja nem más,mint...


1 megjegyzés :